Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

Η αποθέωση της θηλυκότητας


Γνωρίστηκαν το 1995 και η κοινή αγάπη τους για τη μόδα τούς έκανε ένα μοναδικό δίδυμο. Ο Κωνσταντίνος Μελής και ο Γιάννης Λάσκος θεωρούνται από πολλούς σήμερα «οι Ελληνες Dolce & Gabbana». Παρ’ όλα αυτά, εκείνοι κρατούν χαμηλούς τόνους και προτιμούν να μιλούν μέσα από τη δουλειά τους. Η «Espresso της Κυριακής» συνάντησε τον Κωνσταντίνο Μελή, ο οποίος μας μίλησε για τη συνεργασία του με τον Γιάννη, τη νέα καμπάνια τους και τη συνεργασία τους με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ενώ εξασφαλίσαμε αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό από το making-of της καινούργιας δουλειάς τους «Men at work Konstantinos Melis by Laskos».

- Κωνσταντίνε, μίλησέ μας για σένα και για το πώς προέκυψε η συνεργασία σου με τον Γιάννη Λάσκο;Γεννήθηκα στις 18 Αυγούστου του 1971. Σπούδασα Cybernetics στο City University of London, αλλά η αγάπη μου για τη μόδα ήταν τόσο μεγάλη ώστε μετά το πανεπιστήμιο αποφάσισα να φοιτήσω στη Σχολή Μόδας Βελουδάκη. Προτού ακόμη τελειώσω τη σχολή, άνοιξα το ατελιέ μου με κύριο στόχο να δημιουργώ νυφικά με έντονες αναφορές μόδας. Στη σχολή γνωρίστηκα με τον Γιάννη Λάσκο, με τον οποίο δημιουργούμε μαζί τα τελευταία χρόνια. Η όμορφη χημεία που έχουμε μεταφράστηκε σε μια επιτυχημένη συνεργασία που κάθε χρόνο εξελίσσεται όλο και περισσότερο.

- Ποιες είναι οι προτάσεις σας για τη σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2010;Η καινούργια καμπάνια μας «Μen at work Konstantinos Melis by Laskos» βασίζεται σε μια συλλογή από νυφικά που σε μεταφέρουν σε μιαν άλλη εποχή. Εχουμε τονίσει τους ώμους και χρησιμοποιούμε αρκετά δαντέλες crochet, που σε συνδυασμό με πιο κλασικά υφάσματα, όπως βαμβακερό ή μεταξωτό τούλι και δαντέλες Chantilly, δημιουργούν ένα εξαιρετικό mix & match αποικιακού χαρακτήρα. Επίσης, δίνουμε αρκετή σημασία στο little white dress, που με την προσθήκη μιας τεράστιας ουράς μεταμορφώνεται σε ονειρικό νυφικό. Στα ρούχα μας για φέτος έχουμε μια πιο rock glam διάθεση, επηρεασμένη από τα 80s.

- Φημίζεστε για τα υπέροχα νυφικά σας. Ποιες επώνυμες έχετε ντύσει νύφες και ποιες θα θέλατε;Ενας πολύ όμορφος επώνυμος γάμος που έχουμε κάνει είναι του Κωνσταντίνου Καζάκου και της Ιωάννας Μαρτζούκου. Εκτός από πολύ καλή φίλη, η Ιωάννα λειτούργησε και ως μούσα, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό νυφικό το οποίο αποτέλεσε τη βάση της νέας συλλογής μας. Φυσικά, έχουμε κάνει και άλλους γάμους, όμως πολλές πελάτισσες δεν επιθυμούν δημοσιότητα. Θα θέλαμε πολύ να σχεδιάσουμε το νυφικό της Lady Gaga, γιατί εκεί θα μπορέσουμε να εξαντλήσουμε όλη τη δημιουργική φαντασία μας.

- Σας έχουν ζητήσει ποτέ ένα πολύ περίεργο νυφικό είτε σε χρώμα είτε σε σχέδιο;Πιστεύω ότι δημιουργούμε ούτως η άλλως περίεργα νυφικά είτε σε χρώμα είτε σε σχέδιο και αυτός είναι ο λόγος που ενθουσιάζουμε τις πελάτισσές μας. Πολλές φορές έχουμε κορίτσια που το δικό τους προσωπικό στιλ μας εμπνέει και δημιουργούμε ακόμη πιο ιδιαίτερα πράγματα, τα οποία σε συνδυασμό με την προσωπικότητα και τα θέλω τους απογειώνουν την τελική εικόνα.

- Τελικώς, οι Ελληνίδες έχουν στιλ ή μιμούνται τις ξένες;Οι Ελληνίδες είναι πολύ ενημερωμένες και σαφώς έχουν προσωπικό στιλ.

- Πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν πως είστε «οι Ελληνες Dolce & Gabbana». Πώς αισθάνεστε γι’ αυτό;Είμαι μεγάλη τιμή να μας συγκρίνουν με αυτούς τους δύο κορυφαίους σχεδιαστές, όμως και εγώ και ο Γιάννης έχουμε το δικό μας στιλ, τη δική μας προσωπικότητα και σίγουρα πολύ δρόμο ακόμη μπροστά μας ώστε να αφήσουμε το δικό μας μεγάλο στίγμα στη μόδα όπως το συγκεκριμένο δίδυμο.

«Η καλύτερη ανταμοιβή είναι το χαμόγελο της ευτυχίας μιας ικανοποιημένης πελάτισσας»


- Πόσο ακριβό είναι ένα νυφικό για μια μέλλουσα νύφη; Υπάρχουν οικονομικές τιμές λόγω και της κρίσης;Ενα νυφικό έχει ατελείωτες ώρες χειροποίητης δουλειάς και φροντίδας ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό. Επίσης χρησιμοποιούμε συνήθως πολύ περισσότερο ύφασμα από ένα απλό φόρεμα και αυτό σίγουρα ανεβάζει την τελική τιμή του. Εμείς πάντως προσπαθούμε πολύ να κρατάμε τις τιμές μας προσιτές λόγω και της γενικότερης οικονομικής κρίσης αλλά και λόγω επιχειρηματικής φιλοσοφίας.

- Ενας σχεδιαστής στην Ελλάδα βγάζει χρήματα ή όχι;Φυσικά και οι Ελληνες σχεδιαστές μπορούν να βγάλουν χρήματα, αλλά το θέμα είναι και πόσα ξοδεύουν. Οι δαπάνες δημιουργίας, παρουσίασης και προώθησης της δουλειάς ενός σχεδιαστή είναι τεράστιες και τα έσοδα από μια αγορά στο μέγεθος της Ελλάδας δεν είναι ανάλογα. Χρειάζεται κανείς να είναι πολύ ερωτευμένος με τη δουλειά που κάνει για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στα εξαντλητικά ωράρια εργασίας και να είναι πολύ ικανός επιχειρηματίας για να μπορέσει να φέρει τα προσδοκώμενα οικονομικά αποτελέσματα. Η καλύτερη ανταμοιβή πάντως είναι το γνήσιο χαμόγελο ευτυχίας μιας ικανοποιημένης πελάτισσας.

Η εντυπωσιακή Ζέτα και τα σούπερ μίνι φορέματα

- Ντύνετε τη Ζέτα Μακρυπούλια στο σόου που παρουσιάζει. Πώς προέκυψε η συνεργασία σας και πώς κρίνετε το στιλ της;Ο Γιώργος Σεγρεδάκης, ως υπεύθυνος για τη στιλιστική εμφάνιση της κυρίας Μακρυπούλια στο «Dancing with the stars», μας προσέγγισε γνωρίζοντας τη δουλειά μας. Η πρόταση μας ενθουσίασε καθώς μας αρέσει το προσωπικό στιλ και η φυσική ομορφιά της. Μέσα από τη δημιουργική συνεργασία που είχαμε, αποφασίσαμε ότι έπρεπε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, που να τονίζει τη θηλυκότητα και να αναδεικνύει την έντονη προσωπικότητά της.

- Για ποιον λόγο επιλέγετε να φοράει σούπερ μίνι φορέματα; Τα σούπερ μίνι φορέματα είναι από τις βασικές τάσεις της σεζόν και η κυρία Μακρυπούλια διαθέτει την ιδανική σιλουέτα για να υποστηρίξει το συγκεκριμένο look.  ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...