Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

«Οχι άλλες διαµαρτυρίες, καιρός για δηµιουργία»

Φωτογραφία
Κορµί θανατηφόρο, µυαλό δρεπανηφόρο. «Οπως µου αρέσει να γυµνάζω το σώµα µου έτσι µου αρέσει να έχω και εσωτερική καλλιέργεια. Εποµένως, από τη στιγµή που πάω στο γυµναστήριο για το κορµί µου και αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί να µην είναι εξ ίσου αποδεκτό το ότι κάνω υπερβατικό διαλογισµό για το µυαλό και την ψυχή µου;» λέει η Εύα Μέντες, χωρίς να αφήνει περιθώρια για περαιτέρω συζήτηση γύρω από την περιπέτειά της πριν από δύο χρόνια, όταν µε µαεστρία ξεγλίστρησε από τους παπαράτσι και πέρασε ένα διάστηµα σε πολυτελή κλινική αποτοξίνωσης και κοινωνικής επανένταξης στη Γιούτα. «Δεν θέλω να µιλάω, όχι γιατί έχω πρόβληµα αλλά διότι ίσως προκαλέσει πόνο στη µητέρα µου».
Θα µπορούσε να ήταν ανεµοστρόβιλος. Τα σαρώνει όλα στο πέρασµά της και συνεχίζει ακάθεκτη. Από µοντέλο για διαφηµίσεις, ηµίγυµνη πρέσβειρα εσωρούχων του Κάλβιν Κλάιν, πρωταγωνίστρια σε διεθνή καµπάνια παγωτού, ιθύνων νους και συνιδιοκτήτρια µε τον φίλο της Τζορτζ Αουγκούστο της επιχείρησης διακόσµησης εσωτερικών χώρων και σπιτιών Vida, ως και ηθοποιός σε ταινίες αξιώσεων µε γερές σκηνοθετικές υπογραφές, η Μέντες δεν επαναπαύεται. «Είµαι υπέρµετρα φιλόδοξη και ό,τι κάνω δεν είναι τυχαίο. Η τολµηρή φωτογράφιση για τον Κάλβιν Κλάιν δεν έγινε τυχαία. Ηταν σχεδιασµένη. Ολα είναι αλληλένδετα. Εχω µεθοδικότητα στην τρέλα µου».
Μέσα σε όλα αυτά, µέσα στην τρέλα, της ήρθε και η πρόταση του Βέρνερ Χέρτζογκ να πρωταγωνιστήσει µε τον Νίκολας Κέιτζ στο αστυνοµικό θρίλερ «Διαφθορά στη Νέα Ορλεάνη» κάνοντας τη φιλενάδα ενός τοξικοµανούς διεφθαρµένου µπάτσου. Αλλά κι εκείνη δεν κάνει την ωραία και µοιραία. Υποδύεται τη Φράνκι Ντόνενφελντ, ένα κόλγκερλ εθισµένο επίσης στα ναρκωτικά. «Οταν µου το είπαν έκανα σαν τρελή. Δεν µε νοιάζει τι θα κάνω, είµαι µέσα, είπα».
Πολύ περισσότερο, που ξαναβρέθηκε µπροστά από τις κάµερες µε τον Κέιτζ, µε τον οποίον είχαν συνεργαστεί στην περιπέτεια φαντασίας «Ghost Rider».
«Η χηµεία µας δούλεψε ξανά, γιατί είχαµε δουλέψει πριν από τρία χρόνια µαζί».
Και καθώς η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τα κινηµατογραφικά, δεν έχασε την ευκαιρία να εκφράσει τη θλίψη της για την έλλειψη καλών γυναικείων ρόλων στο Χόλιγουντ. Οµως φωτίζει και την άλλη όψη του νοµίσµατος. Την κατάσταση αυτή, όπως λέει, την βλέπει σαν ευκαιρία: «Οι γυναίκες πρέπει να πάρουµε την κατάσταση στα χέρια µας, να πάψουµε να διαµαρτυρόµαστε και να αρχίσουµε να δηµιουργούµε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...